Bace nie dulu!
Kau copy! Kau mati! Ingat! =] btw! Chat Box kat bawah page nie! Blog nie gile. -.-

Hey bitch! Please don't carik pasal k?

WARNING! THIS IS NOT YOU! IT IS MY FREN FROM MY SCHOOL THAT IS
SMK Seri Serdang, SO PLEASE JANGAN TERASA!

Ello ready of my blog sekalian! :D
korang buat ape tu?
haha. u ask me? well I'm updating my blog la! haha :D
So this.. I got this friend of mine.. she is a bitch!
Well.. mule2 die carik pasal tau ta?
I ask her nicely, the she was being bitchy!
She say " Diam la ko pant** , bod**
she was saying that on facebook!
so sad! :p
Well another one is  Nurhidayah Abdullah!
Bapak die dh mampos! masok kubur.. well.. pdan muke budax tu!
Ari tu I said want to borrow her pendrive
then she said " ko belanje kitorang KFC dulu pastu baru aq kasi "
Ok, I belanje die KFC, then she said, " Ari isnin la weyh, "
So i waited until monday, then I ask here
I want to borrow the pendrive. then she said, " ta payah la!! ko ni!, blah ah!!! menyemak! "
she said to me like that? how dare her!
Sirius ly, please don't be friend with her, sebb nnti die akn mintak duit, and macm2 lagi!
so well.. die tu memang son   Daughter of a bitch!
damn her.. K ah! ni jew la nk post ari ni!
kalo korang kawan ngan die, gerenti menyesal! die macm pukimaxx ko tau tak?
k lah bye!

Yg first one tu, kitorang dh berbaik dh, Yg si dayah tu, aq block die kat FBsebb die ske carik pasal, To moy, This is not you :)


Itsumo egao. Naqib kara de geso . =)! :)

0 Budak gemok!: