Bace nie dulu!
Kau copy! Kau mati! Ingat! =] btw! Chat Box kat bawah page nie! Blog nie gile. -.-

Skolah Abim Histeria!!!

Hello blogger skalian! :D
post ari ni pasal,, takot la nk ckp! ~.~
Well, korang tak tahu ke skolah abim tu ape?

well, skolah abim tu, My old school la
Saya SK jew kat sane, SMK tak nk, sebb mahal dan saya tak layak,,
Ok! back to the story !
Just want to say
ade budak kene kaco kat sane
saye dpt story ni dripade kawan saye, iaitu yusuf suhair
Hahaha, mule2 cam ni 
it all began at thursday 5 July 2011ade satu pompuan ni jumpe hantu kat tandas (kirenye kawan sebb tak tau)Die kate hantu tu ta de badn,rambut kusut-masai, ada bintik-bintik kat kepala, die ikut jer Si Mangsa tu kemana-mana, lepastu, masa waktu Sains , Ustadz Zainol wat slide show guna LCD, so Ustadz tutuplah lampu, meanwhile hantu tuh keluar daripada meja mangsa tuh dan mangsa tersebut cakap dengan hantu itu, kawan-kawan mereka anggap dia cakap sorang-sorang. And then, pas rehat, mulalah die nak Histeria sebab kene rasuk, ustaz Awang datang, Cikgu Hazurah and Ustadz Nazzil juga datang, kami disuruh baca surah Al-ikhlas, Al-Nas, Al-Falaq dan ayat kursi. Meanwhile, time tuh aku sakit perut, naak je pergi tandas untuk ~~~~~, tapi time tuh ada orang kene rasuk, aku dah takut gila sampai lagi sakit perut, aku tahan saaaampai petang -.-Okay petang itu, dia dah okay, tapi kenapa die nampak releks jer, I pelik lahh ~~~ And kitorang pun dengar lahh cite daripada die, dan dengan cerita daripada die lah saya dapat kongsi dengan korang =D, oleh itu , marilah kita berhati-hati. Eh jap jap, mangsa itu kata die kene rasuk sebab die tak terima hakikat ..Well, saye pon rase kasihan juga same die,Moge kite dilindungi oleh Allah S.W.T Amin, Well,, mase bace cerite ni pon takot!!!wek, :D 

Tapi kalo kite banyak berzikir, bace al-quran banyak2Alhamdulillah kite akan terselamat daripade tipu daya syaitan,,K lah, Ni jew yg saya nk sampaikn untok hari ni! :D Assalamualaikum! :D
P/S : kepade yg mahu follow saye
        please click the follow button on the right if top
        thanks! & lawa tak blockquate saye? Macm budax kecik kan?
       hahahaha, :D
Itsumo egao. Naqib kara de geso . =)! :)

1 Budak gemok!:

Naqib Winx said...

lawa nye blockquate kan??
hahah! :P